Eesti Discgolfi Liit korraldab aastas üle kümne erineva võistluse nii harrastajatele kui professionaalsetele sportlastele. Igale neist on ettevõtetel võimalus panna õlg alla alates mängijate tervituspaki panustades kuni võistluse nimisponsorluseni.
Aastal 2021 kasutas Eesti Meistrivõistluste nimisponsorluse võimalust Eesti kettatootja Disctroyer ning 2022. aastal Smartpost Itella, kelle nähtavust suurendasid Telia Inspira otsesaated, mida jälgis üle 20 000 unikaalse vaataja. Paarismeistrivõistluste nimisponsor oli 2022. aastal Sportland.
Võta meiega ühendust, et olla nähtav Eesti enim harrastatud spordiala võistlustel – info@edgl.ee
Pole pad
Pole pad on Eestis toodetud korvi külge kinnitatav reklaamalus, kus on võimalik kuvada ettevõtte logo, sümboolikat või sõnumit.
Hangi enda oma Eesti Meistrivõistlustele – info@edgl.ee
Reklaam korvidel 2-17: 300 €
Reklaam korvidel 1 ja 18: 500 €
Coolbet – Eesti discgolfi suurtoetaja
Coolbet on mänguplatvorm ja spordiennustuste tarkvara ettevõte, mis on õiglane, personaalne ja läbipaistev ning kus töötab 400+ töötajat, enamik neist peakontoris Tallinnas. Coolbetil on mängulitsentsid Eestis, Rootsis ja Maltal. Coolbet on Eesti discgolfi suurtoetaja.
Wienerberger AS koos oma kolme esindusega Eestis, Lätis ja Leedus, kuulub Wienerberger Group’i, mis oma 27 riigis asuva 217 tehasega ja 19 000 töötajaga on maailma suurim keraamiliste ehitusplokkide, telliste ja Euroopa suurim keraamiliste katusetelliste tootja.
Sportland, pakkudes maailma parimaid brände, on rahvusvaheline, maailma parim ning inspireerivam spordi- ja vabaaja elustiile müüv ja turundav kaubanduskeskkond. Sportlandi missioon on muuta noorte inimeste elu huvitavamaks, paremaks ja emotsionaalsemaks läbi meie poolt pakutavate toodete ja teenuste.
NICK’S – ilma lisatud suhkruta. ilma gluteenita. ilma palmiõlita. NICK’Si jäätised, šokolaadide, proteiinibatoonide ja magustajad on müügil üle 370 müügikohas üle Eesti.
Värska vett villitakse Värskas juba aastast 1973. AS Värska Vesi põhilisteks kaubamärkideks on Värska Originaal, Värska Naturaal, Värska Vurtsvasser ja Värska Naturaal Plus. Värska eesmärgiks on olla eelistatuim valik loodusliku mineraalvee ning mineraalvee põhiste tervislike toodete turul.
Jalajälg AS on maailma juhtiva spordibrändi Nike ametlik esindaja Baltimaades alates 1997. aastast. Peamised tegevusvaldkonnad on Nike brändi turundamine Baltikumis, Nike toodete hulgi- ja jaemüük ning otsemüük sportlastele ja võistkondadele.